Реєстрація компаній за кордоном

Угорщина

Угорщина – держава в Центральній Європі. Унітарна парламентська республіка. Столиця – Будапешт. Державна мова – угорська. Населення, за даними на 2016 р – 9 860 485 чол. Грошова одиниця – угорський форинт (HUF).

Переваги відкриття компанії в Угорщині:

  • Держава – член Європейського Союзу і учасник Шенгенської угоди;
  • Стабільна політична система;
  • Економіка, що розвивається і завершеність ринкових перетворень;
  • Хороша інфраструктура і зручне географічне положення в центрі Європи;
  • Реєстрація компанії в протягом 2-х днів;
  • Немає вимог по резидентності директорів і акціонерів;
  • Низький рівень оголошеного капіталу без необхідності його виплачувати;
  • Корпоративний податок в розмірі 9%;
  • Можливість отримання візи і дозволу на постійне перебування.
  • Реєструючи компанію, є можливість відкриття рахунку в банках Угорщини
  • В Угорщині існує близько 70 банків, третина з яких – іноземні банки.

В усіх цих банках іноземні громадяни можуть відкрити рахунок в іноземній валюті. Немає обмежень на ввезення валюти.

Тип Компанії

Компанія з обмеженою відповідальністю KFT (Korlátolt Felelősségű Társaság).

Ціна реєстрації Компанії з обмеженою відповідальністю

Реєстрація від 1300 €.

Документи, що надаються клієнту, після реєстрації компанії

  • Установчий акт (Deed of foundation);
  • Сертифікат представника (Certificate of representation);
  • Договір про надання послуг зареєстрованого офісу (Agreement for registered office service).

За додаткову плату можливий переклад цих документів на англійську мову.

Оподаткування

  • Ставка корпоративного податку – 9%;
  • Муніципальний податок 0-2% в залежності від місця реєстрації;
  • Ставка муніципального податку в Будапешті – 2%;
  • Ставка податку у джерела на вхідні та вихідні дивіденди – 0%;
  • Ставка ПДВ – 27%. Отримання коду платника ПДВ обов’язково.

Облік, звітність та аудит

Ведення бухгалтерського обліку обов’язково. Подача щорічного річного звіту здійснюється в електронній формі.

Подача щорічних податкових декларацій з корпоративного та муніципального податків обов’язкова. Звіт з ПДВ подається до податкових органів щомісяця.

Якщо розмір річного обороту перевищує 300 мільйонів форинтів (приблизно 970 000 євро), обов’язковий аудит. При штатній чисельності персоналу понад 50 чоловік призначається аудит.